horoskop

god morgon alla ha ha

nej men hej på er.... jag vet att horoskop är skit men mitt stämde faktiskt... min dag skulle börja dåligt och sen bli bättre ochg de har den varit... de var så skönt att sova på tåget hem....
just ja agaton ja kattungen som tussi fick i somras är nu bortadopterad... vilket 'r jätte bra,,,,
den lilla söta saken fick ett hem..... han var ju nästan 4 månader men jätte liten...

i morgon tar jag sprutan, är livrädd för sprutor och sen är jag orolig för att bli sjuk...

pappa fyller år i morgon

rolig sak: om typ ett år när jag kollar igenom min blogg kommer jag inse hur patetisk jag varit om andreas ha ha.

snart är de jul.... undrar vad jag får i julklapp, jag önskar mig en ny mobil..

kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0