utvärdering sommarlovet!

god morgon alla! jag har sovit ganska bra.. delade ut tidningar! och sov igen!
just nu sitter jag i mysbyxor, tshirt och ska snart duscha. jag har myggbett överallt så de kliar som tusan!

vet inte vad som händer idag. ska nog gå en promenad sen på kvällen kanske vara med lite folk!
fan de händer ju inget här.. eller jo de gör de men inge bra saker längre
vilket påminner mig om att jag ska göra en utvärdering av sommarlovet innan skolan börjar men jag tror jag skiter i de för detta sommarlovet har varit konstigt... jag som hade massa planer och de blev förstörda och så vidare. men men..
jäkla mygg.. jag tror jag ska klippa bort mina ben för de kliar så jag blir tokig!

nu känner jag att jag behöver in på toa så jag ska göra de...

men vi hörs väl i kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0