ja god eftermiddag alla!

ja snart ska man käka lite mat är inte hungrig men lika bra att äta ändå.
någon gåg i veckan kommer mina pengar så då ska jag få ett nytt skrivbord, fåtölj, lampor, kattsaker, kanske ett sminkbord.. ja typ massa pengar kommer gå åt p en gång. men 600 kr av pengarna ska in på mitt sparkonto och sen kommer de gå in 800 kr varje månad... så nu ska jag bli rik... ha ha
nej men sen ska jag lägag undan typ 200 kr till att köpa färg så jag kan måla om mitt rum....

så nu börjar saker gå som de ska... men de kommer säkert skita sig som vanligt..

men men i alla fall mitt rum ska bli snyggare och jag ska spara pengar.. och min katt ska få de bra..


så i morgon börjar första riktigt skolveckan.. de känns lie konstigt tycker jag men skönt. och sen veckan efter då är jag ledig!!!!!!!


men nu ska jag kolla till tussis kattungar..

kram


Kommentarer
Danni

vad fin blogg du har! händer idag då?



kramar

2009-08-23 @ 16:15:36
URL: http://danielakromm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0