do you hear me cry?

sommaren är snart slut och kasst sommarlov! måste jag säga. vad har hänt detta sommarlov jo massa jobbigt. fast jag har lärt känna massa nytt folk. och förlorat många tyvärr. tror kroppen tagit stryk av min dåliga sömn och att jag äter så dåligt. känns som hela jag är förstörd. jag var nära på att dra till andreas igår, men han stoppa mig. han är fortfarande inte redo.... så vi hade lite bråk igår.

sen är de en kille jag känt i typ 2 dagar som säger att han älskar mig och bla bla. han säger att han äger mig. han är skit läskig. stod och skrek åt mig för att jag inte ville ha han. och så. jag är skit rädd för han. han ringer hela tiden och typ följer efter mig. ganska läskigt. andreas blev skit sur på killen när han fick veta.

på tal om andreas han berätta att när jag pratar om killar blir han avis till och med lite sur ibland. ha ha
men han döljer de väldigt bra!
men jag döljer de inte bra.. ha ha.. i torsags snacka vi en timme om svartsjuka och sånt.. hmmm

när andreas och jag tyå bråkat så blir våra msn samtal jobbiga och tråkiga men sen går de över och vi kan snacka om vad som helst och d¨å försvinner tiden i väg...

men nu ska jag på toa.. kram hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0