den underbara...

varje morgon när min väckarkolcka ringer så kommer ´tussi och väcker mig.. denna morgon hade jag ställt kolckan fel så den ringde en timme innan, jag ställer om den och somnar om.. femminuter innan klockan ska ringa tycker tussi att nu är de dags att jag vaknar så hon väcker mig... man får inte ens sova i fred.. och sen när jag gått upp så springer hon efter mig hela tiden...  jag är så trött...

egentligen borde jag skynda mig till skolan, men vi har ingen idrott idag så jag sitter här och tar de lugnt.. jag slutar tio över fyra idag...på eftermiddagen har jag svenska, historia och sen foto... jag ska nog byta...... men men...

snart är de helg..... då kommer kanske farmor hit.. och på måndag kommer mitt smink bord och sen skrivbordet.. så på ´söndag då ska jag fixa mitt rum så allt får plats.. har 'även köpt två¨nya lampor men jag kommer behöva ca 2 lampor till... men nu ska jag städa mitt rum och sen fixa i ordning mig.. på tisdag kommer jag kunna sminka migf vid mitt sminkbord.. jag är happy.......  jag måste städa idag för tänkte göra de på söndag men de är bättre om jag städar lite idag och på söndag.... jag vill sova.....


ja ja ha en bra dag alla... kram


Kommentarer
Anonym

snygg blogg !

2009-08-28 @ 13:51:02
URL: http://pruttbarn.blogg.se/
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ja, de där djuren är verkligen vanedjur, de vet liksom när det är dags att vakna (oftast)... våra hundar är likadana, spelar ingen roll om de var ute tre på natten så är de ändå vakna senast 10:.))



Tack för din fina kommentar också! Glädjer mig att du vågar ta del av vår verklighet!

2009-08-30 @ 14:51:57
URL: http://mammamelissa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0