bort från denna skit!

vaknade upp och skulle skicka ett sms men mindes vad vi sagt! min dåliga ide! jag skrev att de var en dålig ide och menade att vi inte skulle göra de, men du skrev hej då och försvann. fan vad jag grät. jag vet inte varför jag grät, eller varför de känns som något saknas just nu men de gör de. jag är förvirrad! jag kan inte förklara!
och jag vet att andreas inte känner som jag för då skulle han inte gått med på min ide.. han kommer inte komma tillbaka!




jag älskar att ligga och kolla upp mot himlen de är så skönt!

jag vill bort från fagersta, bort från allt. vill bara åka långt långt bort och slippa allt.
tänk om man var en fågel, vad skänt att bara få flyga.



idag kändes de som lördag när jag vaknade.... mne de var de inte... fy tusan snart börjar skolan! jag vill till skolan samtidigt inte!

som sagt zandra är förvirrad!


kram på er alla
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0