back to plugga!

ja i dag och i morgon är de mina sista lediga dagar! vad ska man göra?

idag:
jag funderar på att ut och röka,
duscha,
 kolla tv, eller gå på stan,
 käka lunch,
 vara med mirre,
 äta middag,
gå lång promenad,
bara ta de lugnt.
sova



i morgon: (tisdag)
gå upp tidigt och ut och gå
äta frukost
gå till skolan och fixa så jag får mina pengar
käka lunch
gå promenad
träna
äta middag
gå ut
plugga(jag måste bli klar)
sova

onsdag:
dela ut tidningar
frukost
duscha
sova lite
skola(blääääää och jippi)
äta middag
gå ut
vara deprimerad för att skolan börjar
sova!


im goimg back to school!!!! men jippi bara ett pr kvar sen slipper jag skiten!


i morgon åker dessa skitungar med mamman upp till lokalen
 för de funkar inte att
ha de hemma...... men men


kram




Kommentarer
Linda Q

Söta katter =)

2009-08-17 @ 20:12:22
URL: http://lindaq.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0