Utkast: time to ...

time to sleep....

ja snart ska man kanske krypa ner i sängen och sova lite.. ska ju gå morgon promenad i morgon. i morgon kommer älsklingen hit och ska köra på körskolan, vill träffa han då, men men man kan inte få som man vill jämt och han kanske kommer i helgen ju.

snart ska vi ha alla barnens dag, det är på lördag den 16/5. ska bli kul faktiskt. och samma vecka på måndagen ska vi ha trihalton.....

på fredag är jag ledig.....

och nästa vecka ja då har jag redovisning och kanske har sovmorgon på torsdagen.

men i morgon ska jag sätta igång med att plugga skolaarbeten..

snart är det sommalov:D
vad har du förplaner inför sommarlovet?


god natt puss o kram




Kommentarer
marcus

önskar jag kunde sova med dig älskling

2009-04-28 @ 10:08:08
URL: http://bajsolle.blogg.se/
marcus

önskar jag kunde sova med dig älskling

2009-04-28 @ 10:08:40
URL: http://bajsolle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0