till älsklingen

har du någonsin kännt känslan av att de känns som ditt liv bara försvinner?
att du kännt dig trygg i famnen på någon, och o trygg utan den personen?
att du känt som att du skulle kunna göra vad som helst för den du älskar och för att få behålla den du älskar?

varje gång vi bråkar och de känns som att jag förlorara dig ja de är då jag känner att mitt liv försvinner.
i din famn känner jag mig trygg och utan dig otrygg.
och jag skulle göra vad som helst för att du ska må bra. och jag gör allt för att behålla dig.

älskling finns här för dig, jag ställer alltid upp om du behöver prata. du vet var jag bor, du vet mitt nummer. så älskling tveka ladrig att höra av dig. älskar dig marcus


Kommentarer
marcus

vad du är snäll och söt älskling

2009-04-26 @ 18:10:23
URL: http://bajsolle.blogg.se/
erica

Okej,

2009-04-26 @ 18:12:36
URL: http://eriiicaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0