save the world

idag i skolan hade vi klimat show och de snackade om att vi måste börja förändra klimatet... så people save the world... kommer lite tips på vad DU kan göra för att rädda världen.  sen snackade vi om barnens dag. det ska vara Astrid lindgren tema. jag skrev att jag ville vara på tipspromenaden eller fiskedammen. hoppas det blir tips promenaden. snart ska morsan och min lillebror i väg på kvartsamtal så jag ska vara hemma med pappa tänktre sitta och irritera han... kag funderar på att måla om ´min cykel för alla mobbar den. men jag gillar den faktiskt.. i morgon har 2 bf team building dag, det kommer bli skoj och på fredag är jag ledig.........






onej, jag glömde att fixa mitt cv idag som jag skulle skicka in... ja ja


Kommentarer
marcus

älskling då du vet att enda sättet att räddda världen på är att slänga alla kondomer

2009-04-29 @ 16:31:22
URL: http://bajsolle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0