sämsta dagen

idag suger... jag vet inte varför men det suger. det är valborg och jag är ensam. det är valborg och ingen bryr sig....
men vem vill vara med mig...... jag trodde min kille kunde prata medmig om allt, men fel hade jag. jag frågara saker han svarar inte och sen får jag vete att han skrivit om de på sin blogg eller pratat med någon annan. jag vil inte bråka specielt inte nu, men jag trodde du verkligen skulle tänka efetr att du faktiskt sårar när du inte vill prata med mig...

jag hatar valborg


Kommentarer
Anonym

tråkigt att du upplever så med din kille. men om du inte kan prata med honom så kanske det är bäst att du lämnar honom. :) och föresten, ensam är starkast!

2009-04-30 @ 20:04:49
URL: http://mandymakdesi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0