plugga,plugga och mer plugga 6/4-09

oj oj nu har man påsklov det känns så skönt att kunna sova, men har inte sovit så länge idag, jag sov till kl halv åtta sen gick jag en lång promenad och sen har jag pluggat lite och sen efter lunch gick jag en ännu längre promenad och sen plugga jag igen. pluggade om ekosystem, växthus effekten, hälsa m.m. det är faktiskt skönt att ha fått så mycket gjort, i morgon blir det typ samma.

någon dag denna vecka ska vi kanske åka i väg någonstans, hoppas det blir västerås, för i så fall ska jag handla lite grejer:D

jag behöver:
- underkläder
- musmatta
- leggin
-nytt smink
-lotion
- ansikts lotion

om vi inte ska till västreås då kanske vi ska till farmor!



bye bye














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0