people make me angry

alltså blir inte du sur när någon typ anklagar dig? jag blir de i alla fall....
allts¨å jag har börjat lyssna på dead by april, jag säger inte att jag älskar dom och att de är de bästa band jag vet för jag har precis börjat lyssna på dom men jag tycker de är helt okey. grejen är den att jag lyssnar på olika musikstilar och vill gärna upptåcka ny musik.. och jag tycker faktiskt dead by april är bra så jag la ut en bild på de( så att andra ska kunna upptäcka ny musik kanske) och då var de en som skrev typ om att jag påstår att jag lyssnar på de för att jag hörde låten på robinson... för de första jag ser inte på robinson och frö de andra hade jag inte sett bilden på bdb så hade jag antagligen hört talas om de från min pojkvän.. och vad spelar de för roll hur man börjag lyssna på ett band/artist?


så ta reda på fakta innan du anklagar och sen till er andra  som vill upptäcka ny musik, fortsätt leta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0