påsklov!!!!!!!!!! 3/4-09

fan vad nice nu är man ledig från skolan och tidningar! ska bli så skönt att slippa skolan men samtidigt komma i gång med arbeten så jag har gjort en del. igår hade jag värsta flytet pluggade skiten av mig igår. så nu är man entligen klar med apu uppgifterna. jag är lite så här halv trött! var ju ute med tidningarna sen sova i typ en timme för att sedan dra till skolan för att ha lektion i en timme och nu sitter jag här och har tråkigt... sitter och försöker komma på någon bra artist att lyssna på. förrestn nu har jag hört kents låtar på engelska fy fan vad dåliga låtarna blev då. fan jag måste söka på thåström på spotify:D


idag ska jag väl kolla tv, träna:D och sen gå promenad.... nu nästa vecka kommer jag träna och plugga! ha ha kommer vara helt slut när de är skola igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0