idag mår jag bättre!

Idag har jag inte bloggat förrens nu för mådde skit igår och sen i
dag har jag bara myst med älskling, för jag åkte ju hem idag.

men igår så typ tog vi det lugnt kollade på skräckfilm one missed call,
den var super läskig var skit rädd att de skulle ringa i min tele men älsklingen var gullig och tog
 hand om mig. sen i dag så har vi typ kollat tv och legat i sängen och myst och sen åkte jag hem.
så nu sitter jag hemma och käkar taco och saknar älsklingen.



tog bort på älsklingen som sover.


snart ska jag städa eller jag kanske gör de någon annan dag när jag har mer tid. emn jag ska dusch i alla fall och sen kolla one tree hill och gossip girl. så jag skriver nog lite senare igen....

vi hörs puss



Kommentarer
erica

Tack, om du menar den jag har nu?:s :D

2009-04-26 @ 18:00:17
URL: http://eriiicaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0