id-kort

idag var jag till tv affären och fixade id-kort alltså kort på¨mig och sen
mötte mamma mig och så gick vi in på banken och skulle fixa mitt legitioamtion men
då skulle man ha personbevis så vi fick åka till skattemyndigheten och fixa
 det där  och sen till banken. och då var allt klart tills de sa att jga skulle betala 375 kr men
jag trodde man skulle få det gratis men det var tills man var 18....
men eftersom jag studerar så bytte jag kort från maestro till visa och
då är behöver jag inte betala för de, men eftersom jag betalat för mitt kort detta år så
 kostar mitt leg 225 kr, plus att mina kort jag tog kosta 160 kr så sammanlagt kostar mitt leg 385 kr...men men snart har jag leg:D och ett nytt kort.

pappa har förresten köpt ny telefon så jag kanske ska få ahns gamla
 för den kan man ha musik på och de kan man inte på min. '

,men nus ka jag kolla gilmore girls och sen ska jag gå en lång promenad och sen ska jag kanske se film med min lillebror eftersom mamma och pappa ska på föräldrar möte på hans nya skola.

bye bye puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0