god natt

ja snart ska jag sova!!! ska bara blogga lite och så där sen blir det att krypa ner i sängen! i morgon ska jag upp med tidningar och sen sova och sen städa och sen dra till skbg! så vi får se om jag hinner skriva då men jag ska no´g låna älsklingensdator och skriva blogg. man vill ju uppdatera ju!  ja jag är lite sur förresten typ massor av mina bilder på datorn är borta:( ibland hatar jag min dator måste jag säga den har sitt egna lilla liv..... dumma dator.....




                                                                              ja här är jag... ska snart sova!!




 ser ni felet? ha ha





nej nu ska jag sova... god natt på er alla fast första ska jag gå ut till köket och bråka med pappa:D ska reta han för att han är gammal:D undar vad jag och mamma kommer diskuttera i natt? jag delar ut tidningar men min mamma och vi brukar alltid diskuttera olika saker.. i onsdags diskuttera vi hemtjänsten och om skolan.....mjaaaja god natt


Kommentarer
elaine

jag bor i söderbärke :D

2009-04-23 @ 21:30:30
URL: http://elainehaaghimmelstrand.blogg.se/
emilia engberg

haha, kinka!

2009-04-23 @ 22:41:34
URL: http://emiliaengberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0