duscha,sova.....

im not an angel but i love you!


ja nu sitter jag och pratar med älsklingen i mobilen, fan vad jag hatar att var ifrån honom.
snart ska jag gå in och duscha och sen sova för det kommer bli en dryg vecka nästa vecka, med skola och plugga. och tidningar så klart. men nu ska jag snacka med älsklingen om typ ingenting. men han somnar snart så ska väl snart lägga på så han får sova och jag duscha....
fan jag måste verkligen börja sätta igån g att plugga men jag känner mig inte motiverad för fem öre... men men de måste göras. jag ska skriva:
-bokrecension,
-läslogg,
-debattartikel
-barn med riskbeetende
-självkänsla
- fritidskunskap
-och ett barns uppväxt

så det kommer bli drygt men måste ju göras.......

ja ja nu ska jag dra puss o hej



Kommentarer
Zandra

Detsamma ;) Inte varje dag man ser någon med det namnet! :)

2009-04-26 @ 21:03:28
URL: http://youmeaftersex.blogg.se/
Louise - Ur mitt eget perspektiv

Visst var det snyggt! :D



Puss!

2009-04-26 @ 23:24:15
URL: http://lowice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0