22/4-09 bloggläsande!

kl är 19:19 och jah har huvudvärk och mensvärk!!!!

alltså shit jag följer massor med bloggar och jag blir snurrig av att läsa alla men de är intressant....fick veta att älsklingen läser min blogg!!!!

idag på idrotten dansa vi bugg:D det var skoj måste jag säga när jag lärde mig hur man skulle göra, men när jag och emelie dans så snurra vi så mycket så blev alldeles yr. egentligen borde jag plugga till det där satans provet hag har i morgon men orkar fan inte har haft huvudvärk hela dagen. men men på fredag är jag ledig..
nästa vecka har jag fullt upp! men snart ser ni är de sommarlov.



ja ja jag ska hoppa in i duschen och sen måste jag plugga ska få g i samhäll ju. fick vete i dag att om jag gör orienteringen i idrotten så kommer jag få godkänt där... längytar tills studenten.. jag hara börjat fundera vad jag ska göra efter studenten kanske ska plugga i luleå eller på distans. vå frå de vad framtiden ger mig. men som sagt dusch, plugga och sen kanske göra avcslappning:D


Kommentarer
Anonym

2009-04-22 @ 21:05:06
Anonym

TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-04-22 @ 21:05:18
emm

mensvärk är nog bland det värsta som finns.

2009-04-22 @ 22:23:25
URL: http://hagelstorm.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0