tårar som rinner

kl 11:09 mår halv bra idag
vill känna dina andetag vill känna att du mår bra.
vill att du ska säga att allt kommer bli bra.
jag vill bara gråta
vill inte se mer
för du är bara arg och jag känner ditt hat.
vad hände med vår kärlek?
vad hände med allt bra?
snälla förlåt mig snälla.

ja jag fick en digital kamera i går:-) så det var bra, men marcus blev arg jätte arg på mig:-( så  jag vet inte vad jag ska göra. han vägrar prata med mig. det känns som han hatar mig.



kl: 17:25 kom nyss in
fan vad kallt det ska vara ute, var nyss ute på en promenad men höll på att frysa till döds nästan! det var jätte kallt ute.
saknar marcus. idag har jag tagit massa kort älskar min digital kamera:-) och jag funderar på att kolla på någon film idag

20:39 tråkigt tråkigt tråkigt
snart somnar jag tror jag. marcus saknar dig. jag har jätte tråkigt, finns inget att göra ju:-(
har haft jullov i en vecka snart:-) jag längtar tills jag ska till thailand(tänk älskling då är de du och jag och massa sol) och tills min älskling kommer hit...... snart ska jag duscha har hårspray i hela håret..


puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0