snart jul

ja då har man jullov fast har redan tråkigt....
fast får väl spela lite tw och funderar på vad jag får i julklapp!
undrar om jag ska ringa älsklingen(fast han städar:-) så då blir han sur ) fan har inge pengar på mobilen,
två månader kvar och sen drar jag till thailand:-)
saknar mina exklasskamrater på media:-( miss u all
nej nu ska jag ut och gå en sväng:-) fast de är kallt:-(

ja det här är jag  se fler bilder på http://zgirl.bilddagboken.se



senare: 18:15
ja sur man blir, här får jag sitta själv i trökiga fagersta och marcus han ska till ludvika. snart är det jul snart dör jag för har så tråkigt


senare 20:30 gäspppp ska snart sova
ja jag är trött av mig men ska upp kl tre och dela ut tidningar och sen när jag gjort det ska jag sova och sen njuta för att jag ska vara ledig:-) undrar om jag ska få med brorsen att spela lite fotboll kanske för vi har ju ingen snö.....
nej nu ska jag nog sova snart. så god natt alla där ute i den mörka december...älskar dig hjärtat


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0