när inget blir fel!

27/12-08      kl´13.00

i dag är en mysig dag, solen lyser, det är snö och kallt och jag är glad(fast trött).
i morgon kanske älsklinge kommer så då kan jag ta kort på han och i helgen(nästa helg) ska jag till skinnskatteberg. marie skrev till mig igår hon ville att vi skulle ut på krogen någon gång så jag får väl hänga med.



Dikt


utan sanning blir allt bara lögner
med ett liv med bara lögner kan du inte sova gott
om du inte får sova ordentligt mår kroppen dåligt
om kroppen mår dåligt så mår ditt psyke dåligt
mår du dåligt så kommer du att vilja dö
vill du dö så dör du
så ljug inte!!!!!!!




genom dina ögon kan man se all smärta man kan se hur du lidit,
man kan känna hur dina tårar runnit från dina kinder
man kan känna smärtan från när du skärt dig.
jag känner hur du lidit så berätta vad som är fel
jag lovar dina ord blir min tystnad
dina ord förblir hemliga men dela med dig av din smärta
jag känner den...........



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0