julafton

jul jul strålande jul kl 14:30

ja om 30 min börjag kalle ankas jul det är tradition att kolla på det, fast det är samma saker varje år. sen blir det väl mat och sen kolla tv hela kvällen, tänkte föreslå att vi ska spela spel. <3 marcus är hos sin mormor och firar jul där och jag här i fagersta. snart ska jag gå ut till familjen och vara social så jag får väl skriva sen hur min jul varit....

hejsan hoppsan nu var det jul.

senare
men min jul började kl tre i morse då jag delade ut tidningar och jag hade inte sovit knappt något innan det och inte heller efter så nu när kl är 19:48 så är jag trött. vi har fortfarande inte delat ut julklappar och jag har tråkigt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0