gott nytt år?????????

Om jag försvinner - Lovar du att leta efter mig?
Om jag gråter och är sårad - Lovar du att trösta mig då?
Om jag förlorar mig i mörkret - Lovar du att vara mitt ljus?
Om jag sårar dej - Lovar du att förlåta mej?
Om jag tittar upp mot himlen en natt - Lovar du att vara min stjärna då?
Om allt känns svårt - Lovar du att få mig att le?
Om jag ger dej ett minne - Lovar du att aldrig glömma mej?
Om jag dör - Lovar du att inte gråta?

för jag lovar att alltid älska dig!




kl 18:55 nytt år om ca 5 timmar
ja vad jag gör på nyårsafton? jo jag sitter hemma och har tråkigt
önskar jag var med marcus:-( för saknar han.
här hemma är det tråkigt för ingen trivs i fagersta, så allt känns skit.
jag önskar att jag bodde med marcus och att jag slapp allt med fagersta. jag kan inte klaga på
mina föräldrar för inget är deras fel att jag mår dåligt dem försöker.
marcus han är hemma hos sig(han verkar inte heller ha kul) och firar med sin familj.
jag har världens jävla mens värk, jag har tråkigt och den enda som vill vara med mig är marcus men tråkigt nog är han hemma.
önskar du var här älskling. fast jag har ingen lust att festa som typ alla gör idag utan jag önskar att få vara med marcus och att vi skulle kolla på en film eller något och bara ta det lugnt.


mitt nya år ja då ska jag sköta mig, vara mer hälsosam(vad nu det innebär, men alla säger ju att dem ska var det så då gör jag det med) jag ska strunta i om folk inte gillar mig och jag ska vara snäll mot dem som är snälla mot mig.


 



Kommentarer
Anonym

hej hej, kolla gärna min blogg är du snäll :) Skulle va jätte kul fall du kommenterade. Har precis gjort en ny blogg för att nån tagit bort min gamla ;/



OUUPS.. publicera INTE denna kommentar, tack!



/ ronjaponjaa.blogg.se

2009-05-04 @ 18:42:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0