Sep. 24, 2013

En vecka sen jag skrev... Pappa åkte till Rumänien i Torsdags och invigde vårt nya hägn:-) I fredags så bärde jag ner min soffa själv(en två sits som inte är så tung) och sen bärde jag upp min nya:-) I lördags tog jag en tidig morgon promis och tog kort. Sen handling och sen promis. Städade på eftermiddagen och på söndagen städa vi hunddagiset. I går jobb och samma idag. I morgon blir det lång dag 7-18 sen promis med Fia.... Hatar när det blir så sent... Får äta mat på hunddagiset och ta ut Fia o Elton en stund. Fast blir nog att ta ut fia o elton, mat till mig och Fia och invänta att han ska åka hem... sen promis och sen hem och dö en stund;-) innan sova för dagen efter är de vi som öppnar. Ska bli skönt med helg;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0