Podcast...

Nyss lyssnat på Moa och Matildas podcast.. Alltså tjejerna är så grymma och så härliga. Känns lite som att sitta och snacka med sina tjejkompisar när man lyssnar på dom:)

Det är sådär riktigt höstaktigt ute.. Det är kallt, blåser lite.. Har tänt mina lampor och en ljuslykta:) Drack blåbärs te och åt knäcke och lite vindruvor.. Tror att jag äntligen hittat ett te som jag gillar:)

Nu ska jag snart ta ut Fia på kissrunda, göra mig redo för sängen, läsa lite och sen sova:) Är ju en dag i morgon med.Med Promis, jobb, promis, träning, mat, mys med Fia osv..... 

Bild1: sakerna jag köpte till Fia..
bild 2: Fia i höstlöv:) 
Bild 3: Utgång med hundar
Bild 4: Fia när vi satt vid vårt lugn och ro ställe:) 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0