here we go...

I morgon kör vi:) Känner mig halvt om halvt pepp inför detta... för jag vet att det kommer bli tufft men samtidigt så känner jag att jag måste och vill detta. Så det handlar bara om att jag får vara enormt envis nu här. I början så kommer jag ju att så klart förändra mat vanor och sluta med socker grejer och träna och som vanligt gå massor:) kommer köra T.U(tränings utmaningen) lite längre fram när jag är på gång med allt för annars kan det bli för mycket på en gång och då kanske det blir för tufft och så ger jag upp. Utan då kr jag först med att få igång allt och sen när allt är i gång så kommer jag köra först 1 T.U på 30 dagar och sen köra som vanligt och sen köra en ny sen... så jag kommer att lita då och då köra i gång en ny T.U:) Den 1 oktober ska jag mäta mig och se skillanden från 1 september till oktober:) ... har övervägt att gå på vikt eller mått och valde mått för att då ser man mer resultat och där får man mer se exakt om man är på rätt väg.. för ibland så kan man ju ha gått ner en del men gått upp i muskler så att det i slutändan den månaden så har man enligt vågen inte gått ner. nej jag kör på mått:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0