Fotboll, promenad, balkonghäng osv.... Perfekt dag:)

Varit en helt underbart solig och varm dag idag:) Vi har gått långpromenader, haft balkong häng, myst i sängen, spelat fotboll(bilder kommer) och haft en bra dag.
 
Börjar bli mer och mer taggad nu inför rumänien:) Förresten kolla gärna in vår nya organisation för just hundarna i rumänien, vi jobbar ju tillsammans med just det hägnet vi ska till. Klicka på länken för att komam till sidan: Second Chance !!! Vi kämpar för varje hund, alla hundar räknas. 
 
Ska bli så jäkla kul att få åka ner dit nu och få se hur de jobbar där osv, pappa har ju varit där för att på börja sammarebetet och nu ska iv ner dit dels för att jag ska få se och sen för att komam i gång ännu mer. 
 
Har fixat med mina gardiner idag:) börjar bli jäkla nöjd med mitt rum:) älskar ju att inreda och fixa:) 
 
Nu ska jag se film och mysa med Fia:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0