Semester från semestern:)

Om några timmar kommer mamma och pappa hem... Det har varit en skön med fullt upp att göra semester här hemma. Vi har städat hunddagiset, städat hemma, det tog två eftermiddagar sen har vi burit möbler och grejer åt en granne, rensat våra garderober och fixat i ordning dom, burit upp en stor vit hylla(stackars brorsan... not...) gått ner till stan, gått lång promenader, diskat, lagat mat, matat fiskat osv osv.... Jag är van att göra saker och ha en del att tänka på och planera men nu var det ju massa andra saker att hålla reda på osv... Första dagarna var jag trött i huvudet, men nu är jag ganska inne i det.. hmm kanske en semester nu från semestern.. ha ha ... 
 
Ska sitta lite med projektet för sen ska jag och brorsan äta tacos, ut med hundarna och sen ge dom mat.
Han har varit duktig brorsan, lite lat och gnällig;) men duktig.....
 
satan vad kul vi hade det igår...först skräckfilm; ja vi vart nog lite rädda. och sen kolla vi på roliga youtube klipp och skratta som satan.. sen skulle brorsan bära tilbaka sin fåtölj och j ahan är inte direkt stark eller klyftig när det gäller att bära så det såg så fruktansvärt kul ut, jag skulle filma men de var så mörkt och så skratta jag hela tiden.. fick ont i magen:) var så trött när jag skulle sova att jag somna med lilla lampan på, vilket jag märket 4 i morse när jag vakna.. fick hicka sen... 
 
 Det var tur att jag gjorde all grovstädning igår med att damma och putsa osv för annars hade det blivit drygt idag...
 
Här kommer lite instagram bilder:
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0