Fredag???

Tjenix! Jag har funderat mycket på det här med Fia om hur jag vill ha henne.. och jag måste säga att efter 2 och ½ år tillsammans så är vi nog där jag måste säga att tiden med henne är underbar. Hon är lydig(på sitt viss;) hon är lekfull, hon vill saker, hon är med mig och jobbar, hon är social, hon får mig att vara social osv:) Jag och fia lever ett riktigt hundliv:) Jag är riktigt nöjd med hur hur jag fostrat henne och hur vi tillsammans blivit ett bra team:) 
 
En del av att bli en vetrinär tror jag kan vara att bli hundcoach.. därför så ska jag i höst som det ser ut plugga typ på internet till hundcoach. ska komma ihåg att be pappa anmäla mig dit bara. Någonstans måste man ju börja:) 
 
Känns som fredag idag eftersom vi är lediga i morgon, är ju nationaldagen tydligen;) ha ha... hade bättre koll på sånt när man gick i skolan, nu för tiden så är det antingen jobb eller ledig:) liksom inte koll på varför och ska jag vara ärlig så spelar det icke roll för viktigaste är väl att man får ledigt då och då:) 
 
Men eftersom vi är lediga i morgon så blir det en lång promis i skogen på förmiddagen, cykling på eftermiddagen och en halv lång promis till kvällen:) Nånstans där mitt e mellan ska jag hinna med att städa, måla(oj oj min tavla), äta lunch och mat, leka med fia, läsa, planera och njuta av att vara ledig så som sagt bara för att min inte är ute och festar, umgås med massa människor, pluggar osv  utan bara lever ett underbart hundliv med världens bästa hund så kan man ha massa att göra och ska jag vara ärlig så älskar jag mitt liv. Det är så underbart att kunna tillbringa massa tid ute med Fia, kunna gå ut och bara leka med Fia, läsa en bok och göra vad jag vill:) 
har kommit på att ska jag ha kille så får han vara som mig:) eller ja i alla fall älska att vara ute, ha hund eller i alla fall gilla hundar  och så klart älska sport(så pappa och han kan umgås)  och sen vara en sån människa som liksom inte behöver göra en massa utan bara ta livet som de kommer:) 
 
men nu ska jag njuta av min onsdags(lite fredag:) kväll:)
 
 BILDER FRÅN RUMÄNIEN!!!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0