sol, varmt, promenader, handling....

Ännu en helg har passerat förbi och oj tror visst sommaren kom och hälsa på ett tag(får gärna stanna nu ett tag)  för oj vad soligt och varmt vi haft det. Tagit lång runda på förmiddagen, tagit det lugnt på eftermiddagen och gått en längre runda lite senare. Dels är det inge skönt att gå ute när det är kok hett och sen blir man slö och sen blir ju fia slö och plus att jag är ganska känslig(tror fia är dte med) mot värmen för är jag ute för mycket i solen och så så blir jag dålig... Nu ska jag ha en skön kväll och sen sova... I morgon måndag och jobb! Varit en varm, solig, trevlig och lugn helg. Nästa helg har vi 3 hundar här, sen veckan efter det är det en hund hela veckan som är på pensionat och sen är det andra hundar här på pensionat... fullt upp och snart är det dags för vårat öppet hus med ju... oj oj...
 
Bilder från helgen:
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0