pll abstinens

Såg ju sommar final avsnittet av Pll o nu börjar Pll inte förrens i oktober... Skulle inte kollat på alla avsnitt... hmm ja ja... ligger i sängen o myser med Fia<3 Ska ta ut henne sen för kissrunda o sen sova.... I morgon träning, promis och sen jobba... Ska köra träning ju o en gång om dagen typ morgonen ska jag köra tränings utmaning som går ut på att man kör olika övningar o sen för varje dag utökar man antalet repetioner.. tex dag 1 kör man 10 situps o sen dag 2 utökar man till tex till 15! Sen bestämmer man att man kör utmaningen i tex 30 dagar och hur mycket man ska komma upp till efter 30 dagar o hur mycket man ska utöka varje dag:-) Ska bli kul för tror att de är en perfekt grej för att starta i gång träningen.. för sen kommer jag ju köra annan träning med men just för att komma i gång ska jag köra utmaningen för då har jag förutom alla promisar att jag måste köra utmaningen... o då kanske man vill träna mer o mer:-) Så ser min plan ut:-) Men nu simpsons:-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0