Rumänien!

Den 16 åker pappa till rumänien igen, åhh jag vill så följa med. Har velat det jätte länge nu ju. Dels för vill verkligen göra något, sen för att jag är så hundintresserad och största anledningen för jag vill se rumäninen och hur hundarna där har det. Dock är det lite svårt pga hunddagiset och så. Samtidigt som det blir svårt pga hunddagiset så är jag även nojig över att lämna i från mig fia nästan en hel vecka. Men skulle jag kunna åka så är ju en vecka inte mycket och jag kommer ju hem igen:) och får vara med min lilla skrutt. men nu kan jag ändå inte åka så... Idag har det blivit lite handling(köpt nya skor) och sen långpromis och sen umgåtts med familjen. Nu blir det snart en promis, lite lek... blir en till promis i kväll sen...Ska grilla idag:) det gillas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0