Ludvika!

Tjenixen! Härlig söndag trots gråmulet ute, men är så när det är november. Vi begav oss till ludvika och käka på mcdonalds och var in på dollarstore, jag köpte en tavla, hjärtandatamus(känns konstigt med en ny har haft samma i över 2 år), lite ben till fia osv:) Tog nyss en långpromis med fia och nu ska jag snart städa och plocka undan efter en viss liten dam som stökar ner med sina saker;) Min tavla jag köpte är en med 3 grisar som flyger, är väl typ en barn tavla men jag tycker att man ska ha tavlor och saker som man gillar och blir glad och mår bra av:) jag har bilder på fia, nalle puh tavlor, några affischer på mina väggar:) Snart fyller mina underbara lilla Fia 2 år:)
igår förresten så gick vi förbi kyrkogården(dom tände ju ljus där igår) och satan vad fint det var:) Men vi gick inte in för jag vet inte men kyrkor/kyrkogårdar känns heliga och inte en plats där man tar in en hund liksom, 'även om fia sköter sig och är duktig så tycker jag inte bara att man ska ha hund på en kyrkogård. men nu städning!"!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0