Uppskattning:)

Fick en uppskattningspresent av mamma och pappa idag, som bestod av en munkjacka med tillhörande byxor och rosor ♥ det är kärlek de:) en liten present som uppskattning. jag brukar tex bjuda mamma o pappa på fika ibland, eller bjuda fammiljen på något gott osv. Uppskattning och kärlek kan vara något litet men uppskattat:)
Det var en lycklig fia som insåg att vi faktiskt inte skulle jobba idag, vid halv sju var jag pigg men dock inte fia så fick väcka henne, väl på väg ut så stannar hon kvar i trappan i trapphuset och väl ute så när hon gjort sitt ville hon in igen. Inne så la hon sig nöjt i sängen igen:) Hon gilalr när vi är lediga och inte behöver upp tidigt!
Sen runt 8 bra de av på lång promenad, där vi mötte en av poliserna i fagersta8hon var ledig) som var ute med sin hund, fick beröm av henne för att vi var så duktiga och att vi har sån fin kontakt alltså jag och fia:) sen fortsatte vi rundan, tränade lite balans och hopp med fia. hemma så vart de lunch och nu lite vila för ♥fisen;) Hon har blivit så lugn:) själv läser jag lite bloggar och expressen!
Nu ska jag ladda min kamera, ta ut fia, städa hmm, och lite annat... konstigt men skönt med en extra ledig dag!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0