Bye bye Sverige!

Då jag inte gillar hur landslaget hyllas innan dom ens hunnit börja em, hur Zlatan ses som en gud, att dom tror att dom är bättre än dom är gör att jag är så emot sverige i fotboll, jag sa från början hoppas dom förlorar varenda match osv. nej det är dags att ta ner sverige på jorden och börja göra om, dom måste spela som ett lag, ta in spelare som kan och verkligen vill och framför allt inte tro massa. Först då kan sverige lyckas. Tittade på matchen igår och vart överycklig när England kvitterade och när 3 målet kommer vart jag så lycklig. Nu är sverige ute ur em, besvikna och fatta inte vad som hände. Dom sa efter första matchen att nu kan de bara bli bättre, ha där hade dom fel, de vart värre. Men nu ska jag ha en solig dag trots regn för i mitt huvud är det sol idag:) ha en bra dag alla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0