Trött fast ändå pigg??

God kvällens! På väg att bli sjuk trot jag för har varit hängig hela dagen, vart en tuff vecka med mycket hundar ohc 2 nya. fullt upp med andra ord. varit dåligt väder och hänt både bra och dåliga saker i veckan. men nu tar jag och Fia helg och laddar upp oss inför en ny vecka:) Fia sover just nu och jag sitter och är lite social och lyssnar på musik:) trots att de varit en tuff vecka har de varit roligt för de är roligt när vi har mycket hundar och man har mycket att göra:) Krävs planering och att alal gör de dom ska:) men de har funkat perfekt och de har varit en bra vecka som gått fort! Känns som man kört på hela vecka och nu kan slappna av, vilket gör att trots att jag är hängig så känner jag mig ändå så i farten, har liksom inte kunnat varva ner riktigt. Ska försöka göra de om bara hunden ovanför kunde hålla .... nej nu ska jag vara snäll, men skit irriterande är de. visst jag kan sätta på musik i hörlurana men va fan den stör ju fia, inte för att hon bryr sig så men i alla fall.
En riktigt tråkig sak är att Zelda(en av hundar på hunddagiset) vart avlivad i veckan, pga sjukdomar:( lite tomt utan vår zeldis, stackars hennes matte.
Lilla <3 zelda må du vila i frid du lilla ängel, för en tid fick du på vår jord vara och förgylla
allt i din närhet. Du ska veta att du är saknad. Så liten men så underbar:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0