Städgalning;)

Gick runt en halv tolv, mötte en gammal klasskompis som jag snackade med en stund, sen handla jag, sen kom jag hem och städade hallen, toan och mitt rum. När golven skulle torka så passa jag på att gå ner till affären för hade ju glömt att köpa bakpulver. På coop hade dom inget så fick gå ner till ica, drygt. passade då på att gå förbi bibblan och låna lite fler böcker. Sen kom jag hem och städade det sista det vill säga att jag sopade golven en gång till, putsade alla speglar och sen gjorde jag rent toastolen och lite annat. Nu är de städat och fint:)
Nu v'ntar jag på att mamma, pappa, bosse och min lilla Fia ska komma hem så jag kan gå ut med henne.. känns som jag fan gått hela dagen;) gick till jobbet, gick promenad med hundar, gick till affären, gick hem, gick till affären och sen hem och nu ska jag snart ut med lilla Fia:) Ska nu lägga in bilder i datorn och så!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0