Riktiga människor stannar, no matter what!!

Varför går jag på ditt skitsnack, varför tror jag alltid du har ändrat dig. du kommer in i mitt liv med en storm, du charmar med ditt leende, dina vackar ord, dina förbanande bra låtar och sen när du blir sur för någon liten skit sak som jag inte ens vet vad jag gjort då sticker du och lämnar mig sårad. Hatar hur du får mig att må, hatar detta.
Saknar dig när du inte pratar med mig, men hatar hur du beter dig. Önskar jag bara kunde glömma dig!!!
Du är inte värd de jag känner för dig......
Är så jälva glad att jag har amanda att prata med..... riktiga vänner:) önskar bara att A inte försvann från mig...
Amanda och A var 2 riktig bra vänner som inte svek och så vidare... men life goes on konstigt nog:/
livet suger så jäkla mycket ibland och man vill bara försvinna.. emn ändå rullar livet på!!!
riktiga vänner stannar, no matter what!!!


Kommentarer
HelloNicki

Var med och TÄVLA om biljetter till BRITNEY SPEARS konserten och hennes nya PARFYM!



http://hellonicki.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Sprid gärna detta VIDARE!

2011-09-25 @ 12:01:20
URL: http://hellonicki.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0