Onsdag!!

Tjenixen alla!!  Känner att jag vill få slut på denna vecka, har sovit dåligt, gått upp tidigt, slutat sent, varit mycket på jobbet och sen börjar jag bli sjuk, därför jag känner mig trött. Men vi smilar på coh kämpar oss igenom sista dagarna för att sedan få helg:) Älskar faktiskt när det är tufft och stressigt för sen när man får ledigt så känner man sig verkligen förtjänt av den och sen är det så skönt när man är riktigt trött och ska sova för man liksom bara slocknar:)

Just nu sitter jag och lyssnar musik, tittar på Fia när hon gömmer sitt ben och funderar på om jag ska byta gardin idag eller på fredag!!
Sak snart sätta på en film och halv glo på och bara ta det lugnt en stund:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0