No more sele för tillfället!!

Övergick till att ha halsband på Fia, eftersom jag vill få bort hennes dragande till saker/männikskor/djur och sen att hon tar saker, och det man måste göra då är ju att dra till så att uppmärksamheten riktas mot dig och med hjälp av halsbandet så blir det lättare, och som pappa sa så är ju sele till för när hunden ska få dra, för hunden får mer kfart med en sele. Var lite ovant att ha halsbandet men annars var det perfekt:)
Börjar bli trött på att nysa och vara täppt i näsan, usch.....
Ibland fucking hatar jag att bo i fagersta, för det finns ju inget här, alltså om man typ vill handla så får du ju åka iväg, jag behöver kamera, skor, cd spelare, färg och lite andra saker och det valet jag har är att antingen köpa typ på någon dyr affär här eller skicka efter eller åka härifrån och handla så surt. alltså visst jag skulle kunna köpa skor på till  exempel team sportia, men man vill ju ha valmöjligheter. Skit fagersta ibland. Fagersta är bra när man vill gå ut och gå, ha det lugnt och ja emellanåt gillar jag att det inte finns massa affärer för då är dte mindre folk och sen så gör dte att man uppskattar mer när man åker iväg, men när man behöver saker ja då hatar jag fagersta;)
Nu ska jag kolla tv!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0