Hundfri för en liten stund!!!

Känner mig lite irriterad och så idag och sen så är dte ju så att det är lite jobbigt ibland att ha hund, man är liksom aldrig i fred på något viss. Så mamma och pappa och brorsan skulle ut på promenad och då tog dom med sig min lilla Fia, skönt det att bara kunna ta dte lugnt, gå på en egen promenad och sen köpa vitlök till mamma och pappa.
Ibland behöver man göra skaer utan sin hund, jag brukar ju lämna över fia en liten stund om jag behöver till affären men då är vi oftast på hunddagiset och ibland tar dom med sig Fia när dom ändå ska ut. Sen är dte bra för henne också att vara utan mig. Så tack familjen för att ni finns:) Alltså jag vill inte bli av med Fia, men ibland är det skönt att kunna göra lite som man vill. Har jag Fia som ska med ut, så blir dte lite stressigare för då springer hon efter en hela tiden. men jag har vant mig ganska mycket nu med att ha hund, fast ibland blir dte lite jobbigt!!!!

Min älskade lilla Fia!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0