Ny kategori!

tjenix alla!! Sitter och lsäer lite bloggar, kollar tv, läser expressen på nätet, kollar efter en film och gosar med Fia:)
Eftersom jag lyssnar så mycket på musik, ser mycket film och läser mycket så ska jag börja tips om lite böcker, filmer och musik hade jag tänkt!!! Kategorin blir ju så klart"Z klubben tipsar om" Jag ska då skriva om boken, musik och så. Kan vara kul för er som läser och för mig att hitta nya böcker, nya filmer och musik att kunna tipsa om och läsa. blir som en media klubb alltså i stället för bokklubb så blir det en media klubb där man då kan tipsa om böcker, filmer, hemsidor, spel, musik med mera. Ni kan skicka in era tips till [email protected]
Ni som tipsar kom då få en länk till er blogg!!!
Det första Zklubben tipsar om får bli fagersta bandet: C-company
(klicka på namnet för att komma till deras myspace sida)
Att jag valde dom är dels för att dom komemr från fagersta, sen för att en av band medlem känner jag lite grann
mina föräldrar känner han mer men i alla fall:) och sen har han och hans tjej hund varit på vårt hunddagis;) men mest för att dom gör så grym musik:) Den är speciell och grymt bra:) lyssna och njut och gå in på deras myspace och lyssna på fler låtar:) dream about a girl är en favortit hos mig:)


Kommentarer
En blogg om Kevin

Tusen tack själv Zandra! Va glad jag blir för din söta kommentar!



:)



Massa kramar från oss!

2011-06-19 @ 18:43:58
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Alice

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 05:09:59
URL: http://gravidforsakring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0