Sociala medier är inte alltid bra!

Satt och läste lite på minelas(var med i oasen/bigbrother) blogg och jag säger bara att gud vad folk är omogna och håller på mot henne bara för hela grejen med martin/sara-oasen grejen. Jag säger bara att det är så dumt att lägga sig i saker man inte har med att göra, folk är så sura och lägger sig i allt möjligt i dag. jag säger bara att låt dom reda upp det där själva och ni som klagar och har er får rätta i er hur det blir. Vill ni kontrollera vad som händer, så kontrollera erat eget liv då!!!! Börjar blir så sjukt allt nu med bloggar, facebook och allt annat för det gör att folk kan sitta bakom sin dator och skriva massa skit. Kul att folk har en åsikt och så, men man kanske borde tänka sig för lite!!!  Vissa människor dom får bara massa skit och folk stör sig på minsta lilla. Som jag såg i en blogg att en mamma hade rosa kläder till sin flicka och kallade henne prinsessa och oj ja vad tror hon då att hon fick höra?? jo att hon delade in henne i könsroller och massa annat skräp. Det är hennes barn så hon gör som hon vill. Nej i bland är sociala medier världen inte alltid så bra som man kan tycka.
Ha en åsikt, men tänk efter lite på vad ni själva skulle vilja få höra!
Och lägg er inte i saker ni inte har med att göra.
Visst är det bra med kritik och klagomål, men man behöver inte klaga på allt!


Kommentarer
Linda

sv: Tack så hemskt mycket :) Din blogg är jätte fin !

2011-06-02 @ 20:14:14
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0