I min värld bor det.....

Kom nyss tillbaka från en lång promenad med Fia:)  härligt!!! Ibland är dte så skönt att bara gå¨och gå och gå:)
Man liksom bara går utan att ha ett riktigt mål. Jag gick upp till sjukhuset, upp mot floravägen, förbi ringvägen, förbi folketshus och sen ner mot skolan som ligger vid mig. En promenad som tog runt 1 timme:)
Kom och tänka på er bra film nyss, Horton! Det bästa med den filmen är fluffiga lilla katie:) seriöst garvar varenda gång hon är med, speciellt när hon låter så där konstigt. Kom ihåg första gången jag såg den filmen och så kom hon med sin blomma och jag tyckte åhh vad söt och så säger hon om sin värld och så ler hon så där konstigt och låter konstigt och då bröt jag ut i skratt efter.
Hon är typ läskig och söt:) ha ha :) om jag fick vara en figur skulle jag vara henne:) nej jag skulle vilja ha henne som husdjur:)
här är ett klipp på lite roliga saker med henne:
Nu ska jag läsa stolthet och fördom:) älskar språket i boken, krångligt men ändå underbart!!


Kommentarer
Maria

SV:Haha visst är den bra :)

Tack vad snäll du är :)

Görs? :P

2011-06-18 @ 17:49:26
URL: http://mariimore.blogg.se/
Nastie

Heej kan man köpa boken i en vanlig bokaffär?? Skulle vara sjukt häftigt att få en sån där gammal du vet...

2011-06-18 @ 20:28:53
URL: http://nasties.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0