Kände för en liten update!!

Gick upp till jobbet idag och öpnnade, sen gick vi till utplatsen och sen gick jag hem. Väl hemma så fixade jag lunch till mig och Fia, plockade ur diskmaskinen, kokade kyckling, sen har jag städat/fixat rummet, varit ute med Fia, kokat ris och städat lite mer. Nu ska jag snart ut med Fia på en promis, fixa mat till vovvarna när dom kommer hem, gå till affären, leka/träna Fia, träna!

Blir lite sovmorgon i morgon(onsdag) för har eftermiddags pass. Ska passa på att gå en runda i skogen då på morgonen och mysa med Fia:) sen lunch och sen gå till hunddagiset och sen vara där och sen gå hem, käka mat, ta ut fia för lek/träning och sen träna och sen sov och sen är det torsdag!! Ska nog gå upp till hundagiset då, kanske hem. Sen på fredag blir det dit och hem att gå och sen träning och sen är det fredagsmys.. shit vad veckorna går fort!!
Till helgen ska jag och Fia nog ut och leta blåbär tror jag:) hon älskar verkligen blåbär!
Får se hur vädret blir och så!!
dålig update här beror på att jag verkligen inte haft lust med bloggen, alltså jag vill göra annat än sitta vi datorn!!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0