Jag ska

Jobba i morgon då!! Ja i morgon börjar det bli som vanligt igen, dock så jobbar vi bara i 3 dagar för sen är det ju ledigt igen..
vet ni vad jag hatar? jo det är om tex jag ber någon att göra det eller något annat och så säger dom ja men sen och så får man typ påminna dom men inget händer. ja men så ber dom mig att göra något och jag bara ja men inte just nu och så blir dom sura och så måste man typ göra saken på en gång, det är så jäkla irriterande. Som att inte jag har annat för mig. nej jag hatar verkligen sånt. Samma är med människor som säger en sak men gör en annan. Liksom vad hände med som du lär ska du leva???
Men varför ska jag göra sakerna på en gång när ingen annan gör det, nu gör jag sakerna för att folk ska fatta att då kanske dom gör sakerna på en gång. Och oftast på folk låter det som att om jag inte gör saken kommer man dö.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0