......you got a love swedish summer:)

Hejsan hoppsan, denna underbara dag har erbjudit både sol, blåst och regn, you got a love swedish summer:) Verkar som att det kommer in fler valpar nu på hunddagiset♥ det får man ju bara gilla:)
Bra för älskade lilla Fia att verkligen få dela uppmärksamheten på dagiset, för man försöker ju ge alla så mycket uppmärksamhet man kan, men valpar kräver mer tid av en, men det är bra för Fia för dels blir hon så gullig när man ger henen uppmärksamhet hemma sen och sen lär hon sig att leka med yngre hundar:) Min lilla♥ plutt är ju för tusan 8 månader, oj oj...
Men hon kommer alltid vara min bebis:) Men bara för att hon är min lilla bebis så är det inte så att jag klemar bort henne, oj oj nej du....  Jag är sträng må du tro och bestämd.. och så envis:) men för det så älskar jag min lilla Fia och gullar med henne på rätt vis:) jag är sträng när dte behövs och en gullig annars:) känner mig som en mamma ju till henne:) Min lilla Fia♥

♥Här är hon runt 10 veckor:) ♥

Gjort idag då: Gick upp runt halv 6 för att ta ut Fia, sen somna vi om en stund. Efter det så tog vi det lugnt på morgonen och åt lite frukost, kolla bloggar och tidningen. Sen tog vi oss en promenad på runt över en timme för att sedan titta tv, göra lunch, städa, plocka ur diskmaskinen, äta, kolla tv och Fia vila. Sen lekte vi en stund och sen gick vi ut och var ute från halv 2 till klockan 3. var en skön runda i solen, mötte inte en enda människa, lite mysko;)
Sen kom vi hem och då vilade Fia lite till(tror hon vilat kanske 4 timmar som max idag) och jag kolla tv och skrev lite. sen kom familjen hem och då vart det mat och bus(för Fias del) och sen nyss en promenad i regnet;)
Nu väntar jag på att klockan ska bli halv 8 så ska jag se på full frys och sen 90210:)
I morgon ska jag gå till jobbet( bäst att kolla vilken tid)sen inväntar jobbet hela dagen med allt det innebär.....
redan onsdag i morgon!!!
Känns verkligen som jag gått mycket idag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0