Uteplatsen!

God morgon folket!! trött man är och seg som attan. Men upp och jobba är dte som gäller.
Denna vecka så har jag typ kommit hem, ätit mat, gått ut med Fia, kollat tv och sen sova... däröfr har jag inte skrivit här. händer mycket nu!!!
Hörde av Zorbas extra matte igår, ja hunden vi hade på hunddagiset förut och ja en lång historia
men i alla fall så mår hon bra:) har 2 hundkompisar!
Vår uteplats börjar bli sig lik igen:) och nu håller vi på och ska fixa med den om allt är lugnt och så
så på söndag ska vi åka upp dit en sväng och sätta upp staket och lite så. Kan vara skönt att bara få åka upp dit
och så.
Nu ska här jobbas!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0