Härlig dag!

Solen lyser och det är riktigt varmt ute, funderar på att ta en promenad med Fia och sen sätta mig i solen någonstans för att sedan ta back träningen och styrke träningen. Fast ska vila magen ett tag då jag nyss ätit.
I morgon så blir det en morgon promenad och lite träning för att sedan ge Fia mat och sen plugga lite inna vi ska ut i skogen och gå. Vi ska ta en riktig lång promenad och stanna och grilla och så. Så blir en hel dag ute typ. Sen hem för att äta, plugga. Känns som jag är ute mycket nu:) vilket är både skönt och bra! Ska ladda mina batterier till kameran och sen ta med kameran ut i morgon.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0